sâmbătă, 18 februarie 2012

Nu stiu ce caut aici, nu stiu de fapt ce vreau sa fac. De ce sunt aici? De bleaga, de'aia. Desi, daca stau mai bine sa ma gandesc , poate asta imi trebuia, poate asta ma ajuta sa ma mai descarc. Desi am destui umeri. Nu pot spune ca nu simt lipsa unui umar foarte vechi pentru ca as minti. Poate devin sentimentalista, dar nu am reusit sa inteleg ceva. Si nici nu o sa trec peste. Oare Ea, chiar nu-si aminteste, bine acum exagerez si eu au trecut ceva luni bune de atunci, dar totusi, a fost ceva strans legat, eu inca imi amintesc si rad, sau imi pare rau, ca a trecut asa de repede, si ca nu mai e nici pe departe ce era... Dar oricum, amintirile raman amintiri. Cert e ca am mai trecut printr-o "despartire", dar iubita mea, Tholly, care chiar e BFF, mi-a demonstrat-o..:) Si asta chiar apreciez. Asta e o perioada noua ca na... dar m-am obisnuit cu totul, chiar mi se pare plicisitor. Dar in legatura cu Tholly , chiar e eva frumos, adica din prima clipa din anul 1 ne-am inteles:). Oricum acum suntem ca 'sis' desi nu am avut permanent relatia asta, dar sunt fericita ca e asa, ca pot avea incredere deplina in cineva, ca nu mi-e frica de ce se poate auzi pe la spate sau sa am parte de ipocrizie. Anyway, imbratisarile, pupicii si vorbele dulci adresate sunt din inima, pur si simplu asta simt, asta vreau sa fac, nu o fac cu scopul de a ma vedea cineva sau a ma lauda, pur si simplu asa sunt...:) Si sunt fericita. Sper sa fie asa si mai tarziu, oricum sunt bucuroasa ca am parte de o prietene cum rar intalnesti, care chiar tine la mine, care ma ajuta in orice, care e aproape la bine si la rau, si cand rad si cand plang[oricum radem non-stop, nu pot sa stau suparata cand sunt cu ea].gen acum ca vorbim la telefon<3. Nu vreau sa se sfarseasca si asta urat, asa ca ..:).In orice caz, lucrurile se schimba, situatiile la fel,iar tu ma faci fericita. Love ya`!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu